Therese

Så här ser jag på saken

Onsdag

Publicerad 2011-02-02 21:47:47 i Allmänt,

Idag har det varit en fullspäckad dag med massor med roliga saker. Först blev det simning med Ika på Fyrishov, börjar kännas lite smått i armarna nu och antar att det känns lite mer imorgon. Det var skönt att simma några längder och sen sätta sig i bubbelpoolen.
Efter det blev det Måndagschill för hela slanten. Nya programpromon är klar och förhoppningsvis börjar den rulla på radion snart. Men vill du inte vänta tills dess så kan jag faktiskt skvallra om att den ligger uppe på Måndagschills blogg.

Sen drog vi iväg och spelade in lite mer saker till reportaget om Uppsala DansCenter. Nu i efterhand visar det sig att H2:an, inspelningsutrustningen, levt sitt eget liv och allt inspelat material har blivit förstört, det som vi spelade in idag.

Nu sitter jag i fotöljen med datorn i knät och har inte tänkt flytta på mig mer än nödvändigt. Väskan är packad, inför imorgon, och iPoden är laddad med musik så jag är redo för avresa mot Olso och Norge!

Kommentarer

Postat av: Erika

Publicerad 2011-02-04 22:36:49

Hoppas du får de kul i norge! hur länge är du där? :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela