Therese

Så här ser jag på saken

Tisdag

Publicerad 2011-02-01 20:17:33 i Allmänt,

Igår var det Måndagschill för hela slanten. Först sändning och sen blev det inspelning utav Terror och Fencke Testar på Uppsala Dans Center.
Och nu har det slagit mig att programmet är verkligen något av det roligaste jag gjort i hela mitt liv. Det är sjukt hur kul vi har, i alla fall jag kan ju inte prata om vad Mickan tycker, när vi håller på med det och förhppningsvis leder det till framtida jobb inom just radio.
Vi har trots allt bara sänt Måndagschill i en termin, drygt ett halvår, och vi får redan höra hur bra det är och att folk uppskattar vårt arbete. Vilket i sin tur gör att vi jobbar ännu hårdare för att utveckla programmet ännu mer!

Idag har jag varit hemma och tagit det lugnt. Städat lite på rummet, spelat lite The Sims, bäddat ur sängen och allt sånt tråkigt som kan vara bra att ha gjort innan jag åker till Norge på torsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela