Therese

Så här ser jag på saken

Torsdag

Publicerad 2011-02-24 22:02:33 i Allmänt,

Igår blev det kvartsfinalbandy, Sirius-Bollnäs. Fötterna och fingrarna frös till isbitar ganska fort men vad gjorde det när spelet var underhållande och det blev en nagelbittarmatch. Till slut så vann Sirius i sista förlängningsminuten med 5-4 och ett evangemang till semifinalen lever fortfarande och det känns som att allt är möjligt när det gäller Sirius. Det finns kanske en chans att Sirius är det andra laget som står i final mot Sandviken den 20 mars.

Idag var det tidig uppgång, kvart i sju, för att åka med pappa in till jobbet för att senare ta mig ner till stan för att gå på ett teamskillmöte med jobbcoachen. Det visade sig att jag gjort något liknande förut men då nere i Båstad när vi skulle ta reda på våra personligheter och sen efter det bilda grupper som skulle ta fram ett koncept om en ny radiostation. Vilket i sin tur egentligen slutade i ganska stort kaos då gruppen inte fungerade.
Efter det mötet blev det en tur till radion, vilket nästan är mitt andra hem när jag inte är hemma, för att möta upp Fencke för att förbereda lite inför programmet på måndag.

Nu är det Big Brother på tv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela