Therese

Så här ser jag på saken

Fredag

Publicerad 2011-01-07 12:14:02 i Allmänt,

Snön faller utanför fönstret och det verkar som att det blir till att skotta lite snö idag också. Har jag inte sagt det innan så säger jag det nu - jag börjar bli lite less på allt snöande. Det är roligt när snön kommer men den här vinten har det ju kommit grymmt mycket och igår var det nästan snöstrom här hemma och halvt insnöade skulle man nog kunna säga att vi var.

Idag är det inte vilken dag som helst! Det är mammas födelsedag, grattis världens bästa mamma. Här hemma ska det fixas idag, medans mamma och pappa är på jobbet. Presenter ska slås, in chokladcheescaken ska bakas liksom coccosbollarna. Huset ska städas skinande rent och mina tavlor ska upp i mitt rum. Tavlorna kanske inte direkt har något att göra med mammas födelsedag men de har stått sen julafton så nu är det kanske dags att de får sin plats på väggen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela