Therese

Så här ser jag på saken

Lördag

Publicerad 2011-01-08 19:59:13 i Allmänt,

Allt som skulle göras igår hans nog med. Det var några små saker som fixades idag, läs; tavlorna bla. Släkten åkte för kanske en timme sen och det var trevligt som vanligt, efter att ha varit här och firat mamma.
Så nu har jeansen åkt av och mysbyxorna på godisskålen ska plockas fram och lördagsmyset är i stort sett igång.

Nu i veckan måste jag verkligen ta tummen ur .... och boka en klipptid. Jag har gått ända sen i höstas och sagt att jag borde klippa mig, men eftersom att mitt hår inte blir speciellt slitet så har jag skjutit på det fram tills nu. Något måste göras med det. Hade mina funderingar i höstas på att kanske klippa lugg, inte en tjock, tunn och lite busig. Men eftersom jag känner mig själv så kommer jag lessna på den ganska fort och därför är det ganska enkelt att klippa en liten snelugg. Men jag kanske ska gå lite wild and crazy denna gång och köra en hellugg istället för en på sné. Sen funderar jag även på att kanske slänga i lite slingor i det igen, kanske lite mörkare eller ljusare. Funderingar på hur håret ska vara har jag i alla fall - nu ska det bara bokas in en klipptid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela