Therese

Så här ser jag på saken

Onsdag

Publicerad 2011-01-05 20:20:16 i Allmänt,

Idag blev det ett besök in till stan för att möta upp Mickan för att planera inför säsongens Måndagschill. Roligt var det och jag kan lova att det kommer att bli en riktigt rolig säsong med massor av spännande saker som ska göras. Jag lovar att det är inget du vill missa så häng med redan från starten den 17 januari kl 13-14, Studentradion 98,9 eller via webbradion på studentradion.com.

Sen lyckades jag även hitta en present till mamma som fyller år på fredag. Det blir alltid svårt att hitta en present till henne då hon fyller år så nära inpå julafton. Men i lyckas alltid hitta på något och även så denna gång och jag tror att hon kommer att bli nöjd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela