Therese

Så här ser jag på saken

Torsdag

Publicerad 2011-01-20 20:34:25 i Allmänt,

Idag lekte jag städtant här hemma och jag lyckades nog leka det rätt så bra eftersom att det är skinande rent här hemma! Det kanske är ett yrke man borde satsa på? Eller inte städa är ju inte det roligaste som finns. Men sen när man väl har gjort det är det kul att det är fint men man vet att om några dagar kommer det troligtvis att se exakt likadant ut, så blir det i alla fall ute i mitt rum.

Nu är det i princip 90 procent klart att jag drar till Norge första veckan i februari för att hälsa på Fia. Var ett tag sen man såg den flickan så det blir grymt kul att träffa henne igen och jag sa redan när hon flyttade dit för några år sen, har redan glömt bort när, att jag skulle komma och hälsa på och nu gör jag slag i saken! Tanken har faktiskt slagit mig några gånger att kanske pröva mina vingar i Norge och se om det går att få något jobb där, någon gång i framtiden kanske?

Handbollen mellan Polen-Sverige håller på för fullt så ska gå och sätta mig framför tvn och checka in matchen. Sen blir det lite fotboll i form av laget i mitt ♥ Real Madrid mot lillebror Atlético Madrid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela