Therese

Så här ser jag på saken

Fredag

Publicerad 2011-07-22 23:03:14 i Allmänt,

Fredagen är snart över och det inte allt för roliga jobbpasset också, för några timmar sen. 8-18 passet är inte direkt det roligaste då det betyder tidig uppgång. Men det var bara att tvinga sig upp imorse när alarmet på mobilen ringde. Konstigt nog var jag inte så jättetrött, som jag trodde att jag skulle vara, med tanke på att jag inte somnade fören kl 24, och ännu konstigare är det att jag inte är så trött nu, men det är väl den sista energin som går nu och snart tar den slut och då kommer jag stupa i säng.

Imorgon är det jobb, ovanligt va, sen hem och då är det dags för den årliga grillfesten som alltid är när jag fyller år. Men eftersom jag jobbade på min födelsedag så har den blivit flyttad men imorgon kör vi även fast jag jobbar. Förhoppningsvis blir det skoj med den fem-kamp som Ika fixar och allt annat runt omkring.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela