Therese

Så här ser jag på saken

I'm alive!

Publicerad 2011-07-15 20:59:30 i Allmänt,

Jag har verkligen hamnat i en bloggkoma! Och när man väl har hamnat där är det väldigt svårt att ta sig ur den, känns det som i alla fall. Har ju snart varit dött här i över en månad men ändå har du klickat dig in på bloggen, all heder till dig.

Men nu ska jag ta tag i saken på riktigt. Fler inlägg ska det komma och framförallt ska de bli roligare, hur jag nu ska lyckas med det. Sen ska det fixas en ny design också, känns som att jag har tjatat på det i en evighet nu. Men nu ska det i alla fall göras och jag ska ta och prata lite med systeryster så får vi se hur det löser sig.

Du kanke undrar vad jag har gjort medan det har varit alldeles tyst här på bloggen. Det enda svaret, tråkigt nog, är att jag har jobbat, jobbat, jobbat och jobbat lite till. Sen har jag även hunnit klämma in min födelsedag där mitt i allt jobb. Men jag klagar inte över jobbet för det ger mig pengar som jag kan hitta på massor med roligt sen, varför inte en resa.

Imorgon blir det Kolmården med The Family, morbror, kusin och mormor. Kameran hänger med så en bildrapport kommer det garanterat att komma under helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela