Therese

Så här ser jag på saken

Måndag

Publicerad 2011-07-18 23:28:46 i Allmänt,

Då stämplar jag snart ut första dagen för den här veckan. Dagen har bestått utav jobb och åter jobb. Helt okej dag med ganska mycket folk i butiken och mitt i alltihopa brakar kortsystemet samman, lite lagom roligt, men det löste sig tillslut och det är tur att vissa kunder står tålmodigt och väntar trots att det tar tid. Imorgon blir det jobb och så resten utav veckan. Jobbar hela sex dagar, så jag kommer i princip att bo på jobbet men det blir massor med pengar på kontot sen!

På lördag blir det äntligen, förhoppningsvis, den årliga grillfesten. Trots att jag jobbar både lördagen och söndagen så kör vi även om det regnar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela