Therese

Så här ser jag på saken

Söndag

Publicerad 2011-07-31 23:28:59 i Allmänt,

Har varit alldeles för upptagen med att njuta utav solen i helgen så bloggen har fått lida. Fredagen bjöd på jobb med den alldeles för plågsam uppgång kvart över fem, var inte alls pigg då. Men jag klarade av arbetsdagen trots skrikande ungar som jag ett tag skulle riva ner hela butiken.

Gårdagen bjöd på minigolf nere på Studenternas. Blev en rolig dag och gjorde nog en utav mina bästa rundor någonsin. Sen upp till mormor för lite mat.
Idag har jag spenderat i stort sett hela dagen ute i solen. Var lite skeptisk imorse när jag vaknade och såg molen och att det blåste ganska mycket. Men när jag väl kom ut så var det inte så mycket att tänka på utan jag blev fast där i solstolen. Ännu bättre blev det när mormor och morbror Micke kom ut och grillen slogs på efter några timmar. Återigen blev det en helg med gott grillat kött och potatissallad, finns nästan ingen bättre mat på sommaren.
Imorgon kickar jag igång en ny vecka med att jobba. Dessutom blir det augusti och den stora frågan blir då vart tog den här sommaren vägen, det känns ju som att den precis börjat? För snart kommer hösten, eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela