Therese

Så här ser jag på saken

Tisdag

Publicerad 2011-07-26 22:33:36 i Allmänt,

Grillfesten i lördags var skoj, som alltid. Femkampen som Ika fixade var galen som alltid, köttet gott och sällskapet alldeles otroligt bra! Fick även en riktigt rolig present, jag ska få åka iväg till ett glasblåseri och blåsa en egen kula med egen färg och allt sånt. Det blir nog en riktigt rolig upplevelse, så jag får ta och åka iväg snart!
Igår och idag har bestått utav ledighet. Men skulle jag som just nu är van att jobba i stort sett varje dag kunna vara hemma i två dagar uan att göra något? Nej! Igår tvingade jag i stort sett in familjen till stan. Blev ett besök hos mormor och kom hem med Samsung Galaxy S II, får hoppas att denna inte slutar ta emot samtal och sms helt plötsligt.
Idag åkte jag iväg och hälsade på Erika i Enköping, riktigt trevlig dag blev det.
Imorgon är det dags att sparka igång denna jobbvecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela