Therese

Så här ser jag på saken

Torsdag

Publicerad 2011-07-21 22:42:28 i Allmänt,

Första och sista lediga dagen för den här jobbveckan är snart över. Delar utav dagen har spenderats inne i stan med mamma, kom hem med en ny plattång och lite annat smått och gott. Blev även lite koll på mobiler och det lutar åt att det blir Samsung Galaxy X II. Hade i princip bestämt mig för en iPhone och att jag aldrig mer skulle ha en Samsung efter att min som jag har nu börjat krångla, men har ändrat mig.

Imorgon är det dags för jobb igen. Har det inte allt för roliga 8-18 passet vilket betyder att det är uppgång strax efter klockan fem. Jag börjar undra varför jag då egentligen sitter här och inte ligger i sängen och försöker sova, men är helt enkelt alldeles för pigg så det får helt enkelt bli en lite trött Therese på jobbet imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela