Therese

Så här ser jag på saken

Måndag

Publicerad 2011-06-13 21:58:41 i Allmänt,

Har haft en ledig och skön dag idag. Kunde sova hur länge jag ville och inga måsten som behövdes göra, riktigt skönt. Blev i stort sett en heldag framför datorn och lite nördande av The Sims.

Imorgon drar jag igång jobbveckan med ett gästspel på restaurangen i tre dagar, ska bli roligt att träffa alla igen och det är skönt med lite omväxling från de arbetsuppgifter som jag har i vanliga fall på Byggmax. Sen blir det Byggmax på fredag och sen är helgen ledig och fri och tillråga på allt så blir jag all alone här hemma under helgen då the family drar till Finland på kryssning med släkten på mammas sida och lilla jag hänger inte med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela