Therese

Så här ser jag på saken

Måndag

Publicerad 2011-06-06 22:11:13 i Allmänt,

Känns som att det är söndag, får tänka till en gång extra och komma på vilken dag det är. Blir alltid klurigt när det är röda dagar och klämdagara mitt i veckan. Men ingen söndag idag, utan den var igår.

Idag är det nationaldagen. Hela dagen har i stort sett spenderats inne i stan, var till slottet och kollade när Ika dansade och sen hem till mormor för lite mat och fika. Fint väder har det varit så jag klagar inte.

Imorgon blir det jobb. Får en skön sovmorgon då jag inte börjar jobba fören klockan 13 och slutar 20.30, riktigt bortskämd då jag har blivit van att börja klockan 8 och gå upp tidigt. Något som däremot inte är lika roligt är att jag kommer att missa fotbollen imorgon, Sverige-Finland.
Som den lilla fotbollsnörd som jag är hade jag inte tackat nej till att befinna mig där live och heja fram landslaget till en seger.

Nu under kvällen blev även poolen uppställd, så nu väntar vi bara på vatten sen kan vi bada!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela