Therese

Så här ser jag på saken

Söndag

Publicerad 2011-06-05 15:53:14 i Allmänt,

En vecka har gått sen det senaste inlägget, känns som att det måste göras något här för att bloggen ska hållas igång. Ett nytt utseende står verkligen högst upp på listan och det ska det göras något åt så fort som möjligt, jag gissar på att om det blir ett nytt utseende så kommer det andra av bara farten.

Nu kanske du sitter och funderar på om det har hänt något speciellt de senaste dagarna? Svaret är enkelt! Nej! Här har det jobbats i veckan och de dagar jag inte gjort det så har jag legat ute i solen och njutit av den. Har varit ledig sen i fredags och det blir inte jobb fören på tisdag.

I fredags var jag och Ika i stadsparken och såg The Arks spelning. Den var galet bra och det är med blandade känslor som jag gick därifrån, tanken om att de snart har gjort sin sista spelning slog mig några gånger under konserten!

Ikväll blir det glass och finalen i Big Brother!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela