Therese

Så här ser jag på saken

Torsdag

Publicerad 2011-06-16 22:08:50 i Allmänt,

Jag jobbar och sliter, men det är roligt. Tyvärr är de tre dagarna på Ultuna över för den här gången, alltid lika kul att komma dit och jobba "några" timmar. Men som alltid när man jobbar på Ultuna så känns det i kroppen, lagom slut är den. Så det är nog dags för sängen om en liten stund, så att jag är pigg och utvilad imorgon.

Imorgon blir det jobb på Byggmax, ett roligt 9,5 timmars pass står på schemat. Sen väntar tre dagars ledighet innan jobbet kallar igen.

Under kvällen åt vi, här hemma, jordgubbar, glass och grädde. Galet gott var det och jag skulle helt klart kunna leva på jordgubbar om jag skulle behöva det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela