Therese

Så här ser jag på saken

I'm alive!

Publicerad 2011-03-03 21:38:10 i Allmänt,

Här är det verkligen dött men jag kan i alla fall meddela att jag lever, även fast det kanske inte ser ut som det här på bloggen. Har massor med andra saker som kommer ivägen hela tiden och då kommer bloggen tyvärr i skymundan. Men det ska bli bättring på den fronten, har du kanske hört det förr?

Idag var jag iväg till Upplands Väsby för en liten anställningsintervju, säger inte vart men det lät hoppfullt. Förhoppningsvis blir det ett positivt någon gång i nästa vecka.

Imorgon blir det Måndagschill hela dagen lång. Vi har ju blivit med praktikanter, de har varit med oss nu i tre veckor nu tror jag, vilket är kul. Det var ju så jag och Fencke startade våra stapplande steg på Studentradion och nu står vi där fyra år senare med ett eget program som det går bra för, och vi hör positiva saker om det nästan hela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela