Therese

Så här ser jag på saken

Lördag

Publicerad 2011-03-26 16:16:34 i Allmänt,

Idag är det den andra utav de två lediga dagar som jag lyckats klämma in den här veckan, galet skönt att sova ut imorse och vakna utvilad och glad.
Hittills idag har jag inte gjort många knop, suttit ute i solen och läst lite bok, degat framför datorn och kollat på några Beverly Hillsavsnitt. Jag tror nog att eftermiddagen kommer att fortsätta på samma vis. Skönt efter jobbdagen igår som känns i kroppen idag, efter allt kånkande på de stora kaffedunkarna, skulle inte sitta helt fel med en massage tror jag.

Klimaxet på degandet blir ju självklart Calzonen som är påväg hem hit i skrivande stund och den ska snart ner i min mage som börjar känna sig lite hungrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela