Therese

Så här ser jag på saken

Måndag

Publicerad 2011-03-14 20:15:08 i Allmänt,

Bästa dagen på veckan är ju helt klart måndagar. Det är ju Måndagschill hela dagen lång.
Frågan är om det finns någon dag som är den bästa? När man gick i skolan kommer jag ihåg att måndagarna inte direkt var någon favoritdag troligtvis för att det var första dagen efter helgen och att man helst av allt skulle ha velat ha en dag till ledig.

Idag fick jag även veta att jag börjar på Byggmax om två veckor, riktigt skoj.
Men var inte rädd! Jag kommer inte att överge Fencke och Måndagschill i första taget.

Börjar krypa fram en huvudvärk som jag har känslan av kommer att inte bli allt för rolig. Huvudvärkstablett är tagen och förhoppningsvis blir det bättre snart. Men datorn lämnar jag nog för ikväll och bäddar ner mig i soffan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela