Therese

Så här ser jag på saken

Måndag

Publicerad 2011-03-28 21:06:57 i Allmänt,

Första dagen på Byggmax är avklarad. Det var skoj fick lära mig kassan och det var där jag tillbringade den mesta av tiden idag. Men det känns som att det kommer att ta ett tag att lära sig alla artikelnummer och lite sånna små saker. Men det är roligt och jag trivs och det är positivt, sen kommer allt det andra av bara farten skulle jag gissa.

Imorgon kör vi igen har pass mellan kl 8-18, vilket betyder att det är uppgång senast 5.30. Vet ärligt inte när jag gick upp så tidigt senast. Men det är bara att lära sig att gå upp vid den tiden då jag jobbar måndag-torsdag mellan kl 8-18 varje vecka med någon liten avvikelse.

Nu ska jag slå på ett avsnitt av Beverly Hills, äta lite godis, sen blir det Big Brother och sen sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela