Therese

Så här ser jag på saken

Minnen

Publicerad 2011-03-13 20:04:27 i Allmänt,

Idag satt jag och plockade bland lite gamla saker och hittade då en mapp med saker från högstadiet. Mitt i alltihopa hittar jag några färgglada papper ihop häftade, vad är det här tänkte jag och tar fram det. En bok om mig själv, hur gick tänket där? Lite ego kanske?
Men nu när jag tänker efter så kommer jag ihåg att vi fick en uppgift i svenskan att göra en bok om oss själva. I boken fanns kapitlen min familj, min uppväxt, min första kärlek osv men så kom kapitlet som var helt oväntat "min relation till min vänstra stortå!".
Hjälp kanske du tänker nu, vad är det här för psyko som skriver om sin vänstra stortå! Men det var faktiskt så att jag fick en spricka i den efter en fotbollsträning och efter det har den bara krånglat en massor. Men jag vet ärligt inte varför jag skrev just det kapitlet.

En väldigt liten Therese uppe på min fasters stora häst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela