Therese

Så här ser jag på saken

Söndag

Publicerad 2011-03-27 20:08:40 i Allmänt,

Blev en dag på radion idag, känns som att jag har skrivit det många gånger den här veckan och det känns som att jag har spenderat mer tid där än vad jag har gjort hemma. Men det är roligt att vara där så jag klagar absolut inte.

Idag skulle lite saker fixas till Måndagschill och sen var det även ett litet redaktionsmöte. Vilket var roligt för då fick man se vilka de andra var som sänder de andra programmen i nyhet/sammhällsredaktionen, annars blir det mest att man hejar på varandra när man möts in och ut på både redaktionen och i studion.

Sen hann jag även gå in snabbt och köpa en present till Ika som fyller år på fredag. Blev så paff igår när jag kom på att det är på fredag hon fyller år och det blev nästan lite panik där ett tag då jag inte riktigt visste när jag skulle ha tid att köpa en present, men idag kirrades den som sagt in. Men det är ingen idé att jag avslöjar vad det är då hon brukar läsa min blogg lite då och då!

Imorgon blir det första dagen på Byggmax. Det blir spännande och riktigt roligt skulle jag tro. Det blir jag och killarna, hur gött är inte det! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela