Therese

Så här ser jag på saken

Tisdag

Publicerad 2011-03-22 20:04:06 i Allmänt,

Tillbringade några timmar på mitt andra hem, Studentradion, med Fencke. Vi klippte klart ett reportage som legat och väntat i typ två veckor på att bli klart, vilket inte är riktigt likt Terror och Fencke då allt görs direkt i vanliga fall. Men det här har gått riktigt segt då det har varit ett reportage som bara skulle klippas om till ett litet annat format än det som sändes i Måndagschill för några måndagar sen.

Sen blev det ett besök till jobbcoachen. Förhoppningsvis är det sista gången som jag var där då jag börjar på Byggmax på måndag.

Imorgon är jag ledig, enda dagen på den här veckan känns det som! Eller ledig och ledig vet jag inte rummet ska städas och lite andra saker ska fixas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela