Therese

Så här ser jag på saken

Torsdag

Publicerad 2011-03-10 21:24:15 i Allmänt,

Igår var det en lugn och skön ledig dag hemma. Var skönt efter jobbet i tisdags då det kändes lite i min rygg efter allt lyftande av saker. Det märktes att den har lagt av sig lite efter allt jobb innan i julas, men den kommer väl igång igen.

Idag blev det en heldag på Studentradion och en dag med våra två praktikanter. Idag fick jag även med mig ett par skor hem från mammasjobb. Ska fundera lite på om de ska få flytta in i min skosamling och det kliar lite fint i mina fingrar, eller tår låter kanske bättre, så de flyttar troligtvis in. Hade jag inte förlagt min kamerasladd nånstanns så hade du självklart fått se en bild på de. Men jag ska tänka på saken fram tills imorgon och som jag har sagt innan man kan ju inte få för många skor!

Imorgon blir det lite förändring i håret då ska jag iväg och klippa mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela