Therese

Så här ser jag på saken

Lördag

Publicerad 2011-05-14 20:48:12 i Allmänt,

Här var det livat, eller kanske inte. Jag har jobbat varje dag sen i onsdags, på Byggmax, vilket i princip har betytt att jag har gått upp tidigt, åkt iväg och jobbat, kommit hem sent och gått och lagt mig och upprepat samma sak. Det betyder också att de här hemma knappt har sett mig heller för den delen, men jag tror inte att de klagar dessutom får jag ju pengar. Därför har även bloggen hamnat lite i skymundan.

Nu sitter jag här nyduschad och laddar inför morgondagens jobbpass, vilket också är veckans sista vilket också ganska logiskt. Det kan ju bara gå bättre än vad det gjorde idag. Nu var det inget som var konstigt med dagens pass men det kändes som att alla var lite småirriterade och trötta, undertecknad skriver under på det med.

Nästa vecka blir det endast jobb på fredag, om inget annat händer det vill säga. Ska bli skönt efter att ha jobbat tre helger i rad och haft lite andra saker för mig också, så sömnen har inte direkt varit den mest prioterade saken. Så nästa vecka kan sammanfattas SÖMN, sen kan det hända att det kommer att dyka upp andra små roliga och intressanta saker.

Nu ska håret fixas och sen blir det Eurovision för hela slanten, efter det blir det sängen så att jag får några timmars sömn inför imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela