Therese

Så här ser jag på saken

Lördag

Publicerad 2011-05-28 20:35:10 i Allmänt,

Jag lever och jobbar på. Har jobbat sen i onsdags och nu är det två dagar kvar och sen blir det en dags ledighet, sen jobb igen. Känns som att kroppen ropar efter lite sömn, men det blir det på tisdag.

Snart är det dags för Champions Leaugefinal mellan Manchester United och Barcelona. Jag hade självklart hoppats på att de vita marängerna hade varit i finalen istället för Barcelona. Och jag måste vara ärlig och säga, något som jag aldrig trodde att jag skulle göra, att jag hoppas att United vinner. Inte bara för att Barca är Barca, utan jag kan inte riktigt förklara det. Jag är egentligen inget fan av United heller, men Barca kan inte vinna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela