Therese

Så här ser jag på saken

Söndag

Publicerad 2011-05-22 23:04:36 i Allmänt,

Har varit en lugn helg, som vanligt i princip. Har laddat upp batterierna inför veckans jobb, de kommer knappt att se mig här hemma då jag har några galna jobbpass. Men det ger mig pengar så jag klagar absolut inte!

Igår blev det en tur in till stan och ett besök hos mormor. Uppe hos mormor blev det god mat och rabbaberpaj med vaniljvisp, muuuuums. Har jag sagt att jag älskar smuldegen och vaniljvispen?

Idag blev det ett besök in till El Stockholmo och Rix Fm festival i Kungsan, skoooj. Det bästa på hela kvällen var The Ark som fick avsluta hela konserten.

Imorgon är det dags för säsongens sista avsnitt av Måndagschill. Mellan klockan 13-14 hör du oss på studentradion.com eller ratta in 98,9 om du är i Uppsala.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela