Therese

Så här ser jag på saken

Söndag

Publicerad 2011-05-29 21:33:42 i Allmänt,

Bara en jobbdag kvar nu tills det är dags för en dags ledighet, då ska jag sova. Det känns att kroppen behöver lite vila. Dagen på jobbet har varit skön och för varje minut som går så känner jag mig mer och mer säker på mätplatsen, vilket är riktigt roligt.

När jag jobbar söndagar får jag sällskap på tåget utav min cykel, eftersom att det inte går några bussar på morgonen. Både imorse på väg till jobbet och hem från jobbet till tåget blåste det motvind. Fast värst var det till tåget. Och tack vare motvinden så missade jag tåget precis. När jag kom upp på perongen åkte tåget. Så då var det bara att sitta en timme i väsby och rulla tummarna, lagom roligt.

Men väl här hemma så blev det tårta, morsdag, så jag klagar inte.
Just nu är det Big Brother på tv och sen blir det sängen för min del!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela