Therese

Så här ser jag på saken

Tisdag

Publicerad 2011-05-10 20:17:02 i Allmänt,

Hela dagen spenderades i underbara Stockholm. Jag älskar den staden, alltid liv och rörelse. Blev lunchbuffé på Pizzahut och glass från Ben and Jerryståndet vid Sergels Torg, kan det bli bättre? Självklart blev det lite shopping med. Ett par baggyknickers, linne och en bustier, har du tur kommer det upp lite bilder sen.
Var även nära på att köpa en galet snygg maxiklänning inne på Vero Moda. Men jag tänkte efter ett tag och kom fram till att jag i stort sett aldrig använder klänningar, kan bero på att jag knappt äger någon. Men som sagt den fick hänga kvar i butiken något som jag ångrar lite grand just nu i skrivande stund, men det var troligtvis rätt beslut.

På tåget hem satt jag och lovordade min mobil och kom fram till att en iPhone ska köpas om typ ett år. Det är kanske något som jag nu väljer att ta tillbaka då det visar sig att min mobil har varit helt knas. Trots att den är på dygnet runt så har den på någotvis hängt sig och den tog varken emot sms eller några samtal. Så det var bara att starta om den och hoppas på det bästa. Massor med sms ramlade in om missade samtal hit och dit. Varav två jobb! Hett eftertraktad! Både Byggmax och Ultuna ville ha mig, men Byggmax gick först.

Så imorgon byter jag ut en dag i solen mot att dra på mig mina svarta jobbarbyxor. Men jag klagar inte för jag får ju pengar som jag kan lägga ut på en ny mobil!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela