Therese

Så här ser jag på saken

Söndag

Publicerad 2011-10-16 18:18:01 i Allmänt,

Haha helt ärligt. Det här med att få liv på bloggen igen fungerar kanske inte riktigt. Men jag är envis som få, något som du kanske kan skriva under på, så jag är inte den som ger mig i första taget. Den här bloggen ska få liv igen på något sätt. Sen om det fungerar eller ej det får vi se. Men ett försök ska jag ge det i alla fall. Och den där nya bloggdesignen ska komma den med, men jag har ingen riktigt insperation till en ny heller så där klämmer skon liten grand också.

Helgen och framför allt veckan har gått i lugnets tecken. Jag lovade mig själv inför veckan att inte boka upp mig på något som jag annars brukar ha en tendens till att göra när jag är ledig. Och jag kan med handen på hjärtat säga att jag lyckades. I tisdags åkte jag och tjejerna till Råsunda och kollade på EM-kvalet mellan Sverige-Holland. En helt galen match med en galen stämning och en match som Sverige tillslut vann och blev klara för sommarens EM i Polen/Ukraina. I onsdags var det dags för den enda jobbdagen på Byggmax för den här veckan. Sen efter det har jag bara varit hemma och slappat till tusen, vilket har varit väldigt skönt.

Igår blev det ett besök in till staden för att kolla på en ny hemmabioanläggning då våran börjar balla ur här hemma, blev även lite smått och gott till mobilen också.

Imorgon är det dags för Måndagschill igen, måndagar måste vara den bästa dagen på veckan. Sen på tisdag drar jobbdagarna på Byggmax igång igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela