Therese

Så här ser jag på saken

Jag leeeeeeever!

Publicerad 2011-09-21 10:30:09 i Allmänt,

Det är ett under att du fortsätter klicka dig in på bloggen även fast det inte har varit en uppdatering på över en månad snart! Jag lever även fast denna blogg inte verkar göra det! Har helt klart hamnat i en bloggsvacka som är väldigt stor. Men den ska jag nu kämpa mig ur på något sätt. Ska kanske först och främst ta tag i den där bloggdesignen som jag har sagt ska ändras på i över ett år nu. Men nu ska den verkligen göras, för något måste göra den här bloggen lite roligare.

Du kanske undrar vad jag har haft för mig under den här tiden som det har varit tyst på bloggen och det enkla svaret är jobbat! Jag är fortfarande kvar på Byggmax, i Upplands Väsby, och ser så ut att bli i alla fall i vinter.
Måndagchill har också dragit igång igen, vilket är väldigt skönt, så att man får in lite radio i kroppen igen!

Dags för frukost och sen storstädning av hela huset!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela