Therese

Så här ser jag på saken

Torsdag

Publicerad 2011-09-22 22:16:28 i Allmänt,

Ännu en ledig dag är snart till ända, men det här är den sista för den här veckan. Imorgon är det dags för lite jobb och så även lördag och söndag. Pengarna bara rullar in, om lite mindre än två timmar rullar även denna månadens lön in på kontot.
Igår ramlade det ner hela TVÅ lönespecifikationer i brevlådan, jag är verkligen inte den som klagar utan tackar och tar emot.
Vad har den här lilla flickan gjort idag på sin lediga dag?! Det enkla svaret är absolut ingenting! Ganska skönt om du frågar mig även om jag nu börjar bli lite rastlös men det är sånt man får ta och ibland måste man faktiskt ha en sån här dag när man gör absolut ingenting, visserligen har jag ju haft två sånna på raken men det behöver vi ju inte säga högt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela