Therese

Så här ser jag på saken

Fredag

Publicerad 2012-08-24 11:37:09 i Allmänt,

Fredag idag vilket betyder löning! Jag ligger här i sängen med datorn i knät och snörvlar och har lite feber. Vill egentligen att allt bara ska slå ut så att man slipper gå och känna sig småhängig. Igår var det inte allt för roligt. Vaknade pigg och fräsch på morgonen åkte in till stan fixade nytt pass. Tog en fika med Malin på Espresso House där även lilla Emma dök upp. Blev en runda på stan och ju längre dagen gick blev huvudet segare och segare. När jag väl klev innan för dörren här hos sötis i Väsby bokstavligen stupade jag ner i soffan som en slagen krigshjälte, haha kanske inte riktigt så men du förstår vad jag menar. Somnade kvart i tio och vaknade kvart i nio imorse så tror nog att kroppen behövde lite vila. Har tänkt att försöka få lägenheten städad idag, innan sötis kommer hem från jobbet. Men först blir det lite lunch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela