Therese

Så här ser jag på saken

Måndag

Publicerad 2012-08-27 14:59:16 i Allmänt,

Sitter här och funderar på när förkylningen ska slå ut på riktigt. Just nu går jag och känner mig småkrasslig, något som jag gjort i två tre dagar. Huvudet är halvtungt och proppat med bomull känns det som. Men saker har jag ändå fått gjorda idag, köket är i stort sett skinande rent.
Just nu väntar jag bara på att herr sötis ska kliva in genom dörren och sen är det nästan dags för mig att göra mig i ordning för en kort hemfärd mot mammsen och pappsen. Ska dit över natten blir enklast så då jag har klipptid klockan tio imorgon hos frisören bredvid mammas jobb. Skulle inte förvåna mig om jag vaknar vrålförkyld imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela