Therese

Så här ser jag på saken

Måndag

Publicerad 2012-08-13 14:58:28 i Allmänt,

Inläggen lyser med sin frånvaro, det gör nog min inspiration att blogga också. Känns lite som att jag bloggar om samma saker, är det kanske tråkigt att läsa om att jag jobbar och är ledig?! Vad vet jag, du är i alla fall en av några som kollar in här varje dag och det är jag enormt tacksam för. Idag är jag ledig, vilket är galet skönt, jobbade hela helgen och nu väntar två dagars ledighet. Tur att vädret i alla fall verkar vara på min sida, fint väder idag, och det firade jag med att gå en lång tur till Mio. Blev lite små saker därifrån bland annat en blomkruka som ska stå ute på altanen med den nya blomman som vi fick igår av Freddans bror, som tack för att "vi" (läs; Freddan) vattnade deras blommor medan de var borta. Nu sitter jag bara och väntar på att herrn ska komma hem så att man får lite sällskap. Varför ska det vara så tråkigt ibland att vara själv? I och för sig är det skönt ibland men en pratglad och sprallig Terror tycker definitivt inte det idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela