Therese

Så här ser jag på saken

Söndag

Publicerad 2012-08-26 18:49:22 i Allmänt,

Helgen är snart passé och just nu öser regnet ner, något som det gjort hela dagen till och från. Åskan är på tillfälligt besök också. Utanför står just nu några och försöker att grilla i regnet, kan meddela att det inte går så bra.
 
Dagen och helgen har som sagt spenderats på jobbet. Igår fick jag stå och mysa ute i värmen och idag stod jag oc var dygnsur ute i regnet, vädret kan vända snabbt. Kändes som jag var blöt ända in på underkläderna, var säkert det ett tag då när himlen fullkomligt öppnade sig. Frös gjorde jag i alla fall.
 
Nu väntar lite mer än en veckas ledighet, då ska det bara njutas av att vara ledig. På tisdag ska håret klippas, en frisyr ska äntligen skapas något som jag borde ha gjort hela sommaren, sen ska det även färgas, som jag har längtat. Sen har jag inte så mycket mer inplanerat. Sova tror jag i alla fall att jag ska försöka planera in.
 
Nu ska jag krypa ännu längre ner under filten och bara mysa, dessutom hoppas jag snart på att sötis kryper ner här i soffan och myser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela