Therese

Så här ser jag på saken

Torsdag

Publicerad 2012-08-16 10:27:41 i Allmänt,

Blev väckt imorse klockan halv åtta av att de började klippa häcken utanför köksfönstret, tack för den! Var verkligen det sättet jag ville bli väckt på efter att ha somnat om när sötis gått till jobbet. Jag vaknar ju alltid till när hans alarm ringer, 5:40 varje vardagsmorgon, och sen så somnar jag om och vaknar runt kl 9 beroende på när jag börjar jobba. Försökte in i det längsta att somna om men det lät ungefär som att det var någon som stod med sin moppe utanför sovrumsfönstret och varvade motorn, men det gick verkligen inte så jag gav upp och gick upp och åt frukost. Under frukosten drar de även igång gräsklipparen. En halvtimme efter att frukosten var äten så tystnar alla maskiner och är tysta fram till för några minuter sen då de började igen, wiee. 
 
Idag är det jobb som står på schemat, samma pass som igår. Sen är det bara en dag kvar sen väntar några dagars ledighet, det blir skönt. Får se om det hittas på något roligt då. Dags att snart göra sig i ordning för att cykla mot jobbet.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela