Therese

Så här ser jag på saken

Lördag

Publicerad 2012-12-22 15:22:38 i Allmänt,

Dan före dan före dopparedagen säger man va? Riktigt mysigt med julen om du frågar mig, så jag kan ju i alla fall säga att jag längtar. Visserligen är det ju inte riktigt samma sak som när man var liten men det är ändå något mysigt med det hela och en spänd förväntan.
 
Förkylningen börjar sakta men säkert att lämna min kropp och det är jag otroligt glad över att det ändå gick så fort för de brukar ju kunna bli långvariga nu i dessa årstider. På slutet satte sig förkylningen på halsen så fort jag öppnade munnen för att prata blev det mest lite krax krax men som sagt nu är jag så gott som frisk igen.
 
Imorgon far jag hem och firar jul på riktigt och mysigt ska det bli, sen på juldagen ansluter även sötisen myyys.
 
Om jag inte kikar in något mer de närmsta dagarna kan jag inget annat än att önska dig en riktigt god jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela