Therese

Så här ser jag på saken

Måndag

Publicerad 2012-12-17 14:34:50 i Allmänt,

Jobbhelgen är förbi och här sitter jag nedbäddad med en rikigt elak förkylning. Skulle ha jobbat idag men fick ringa och sjukanmäla mig på jobbet igår, medan jag jobbade. Borde inte ha jobbat igår heller men det är så galet svårt att få någon att hoppa in på helgen med så kort varsel så jag tog en för laget och ställde upp, även om jag fick ångra det igår kväll när jag mådde pyton. Blir hemma från morgondagens jobb med så jag kanske lyckas bli frisk till julen i alla fall.
 
I torsdags mötte jag upp sötis på Ikea och handlade ett nytt skrivbord och två dvdförvaringar. Nu börjar jag verkligen bli nöjd med vardagsrummet, det var fint innan också men det kändes som att det var något som fattades. Nu är det bara lite småsaker kvar bland annat en tavla.
I fredags åkte vi in till Stockholm och handlade julklappar, blev lite fattigare men nu är i stort sett alla julklappar färdiga vilket är jätteskönt. Det är i stort sett bara pappas julklapp kvar och köpas och den ska jag och Ika fixa på onsdag.
 
Nu sitter jag och väntar på att herr sötis ska kliva in genom dörren så att jag får lite sällskap.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela