Therese

Så här ser jag på saken

Lördag

Publicerad 2012-02-04 17:19:36 i Allmänt,

Sitter här i min Onepiece och bara myser, chokladkakan ligger här bredvid och kväll blir det Melodifestivalen på tvn med familjen, mormor, morbror Micke och kusin Lina. Men det är någon som saknas såklart, sötisen blev kvar i Upplands Väsby medan jag åkte hem över helgen till mamma och pappa. Du är saknad ska du veta, vet att du läser detta!

Helgen här hemma lär bli lugn. Min förkylning börjar tur nog att gå över, förhoppningsvis är den borta lagom tills i början av nästa vecka eller är den rent av borta imorgon när jag vaknar hoppas på det sista. Mamma och pappa har köpt en ny dator hem hit så då har jag något att kanske pilla med imorgon och sen blir det nog lite förberedelser inför måndagens Måndagschill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela