Therese

Så här ser jag på saken

Måndag

Publicerad 2012-02-20 15:17:40 i Allmänt,

Bloggen fick vila i helgen jag såg till att kroppen fick vila upp sig ordentligt. Var en riktigt skön helg hemma och skulle helst utav allt ha några såna dagar till där jag har chansen att bara vara. Men imorgon drar allt igång igen, jag får intala mig själv att jag får massor med pengar.

I lördags blev det ett litet besök på Ikea för att handla nya sängkläder till sängen som köptes förra veckan. Förhoppningsvis kommer sängen upp inom de närmaste dagarna då hjärtat håller på att målar förfullt inne i sovrummet just nu sen ska bara golvet läggas och sen är det bara att börja bygga säng, som jag ser fram emot detta. Just nu ser det ut som kaos här, det ligger kartonger och saker överallt. Men det kommer att bli så galet snyggt sen när allt är klart. Sen efter Ikea for vi hem och åt lite mat och sen på kvällen kom mormor och morbror Micke över och kollade på Melodifestivalen och jag säger bara en sak hur fan kunde man skicka vidare Björn Ranelid till Globen?! Det är ju nästan skandal. Hur kommer det sig ens att han fick chans att ställa upp i tävlingen?! Aja hoppas verkligen på en bättre deltävling nu på lördag.

Idag var det Måndagschill för hela slanten. Tråkigt nog var Fencke sjuk så det fick bli en enmansshow av mig, det gick bra. Jag passade på att fuska lite och spela in programmet i förväg. Sen när det var klart sprang jag in på H&M och köpte en ny vit jobbarblus då någon har tagit min ute på Ultuna, hur kan man göra något sånt och inte hänga tillbaka? Visserligen var den inte så dyr och jag hade ändå tänk köpa en ny. Sen satte jag mig på tåget med destination Upplands Väsby och här är jag nu. Visserligen kom jag väl för lite mer än en timme sen. Men sen dess har jag suttit här i soffan med datorn i knät.

Imorgon kl 14.00 är det tillbaka till verkligheten som gäller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela