Therese

Så här ser jag på saken

Måndag

Publicerad 2012-02-27 20:10:52 i Allmänt,

Snart är den lediga dagen över, har varit skönt. Jag såg till att vara helt ledig och inte ha några måsten. Nu tänker du att jag måste väl ändå ha sänt Måndagschill men icke sa nicke. Jag kände att jag behövde den en ledig dag. Och eftersom att Freddan var ledig så åkte vi iväg till Kista Centrum och vandrade runt i butikerna på jakt efter lite olika saker. Fick konstigt nog med mig ett par skor, trodde inte det. Såg ett par på Stadium som var riktigt snygga men de fungerade inte på mina fötter, tråkigt nog. Men jag hittade som sagt ett annat par på Scorett som också var betydligt billigare, men här kan jag garantera att en bild kommer att dyka upp. Jag känner att jag har varit alldeles för dålig på det den sista tiden.

Imorgon är det slut på friden då drar jobbandet igång igen, skönt dock att det bara är tills på fredag. Nu stängs datorn av och nu ska det mysas till tusen framför tvn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela