Therese

Så här ser jag på saken

Onsdag

Publicerad 2012-02-08 09:32:18 i Allmänt,

Veckorna som jag sett fram emot med skräckblandad förtjusning är här. Det är de veckorna som det känns som att jag kommer att spendera mer tid på jobbet än hemma hos Freddan. Så funderar du just nu på att du kanske vill hitta på något med mig. Ett litet tips! Hör av dig om ca fyra veckor och kolla om jag är en levande människa då! Men det finns ju oftast något positivt i sakerna och även denna gång PENGAR. Som jag visserligen inte vet vad jag ska göra med, lägga på hög troligtvis och rulla tummarna och peta ut navelluddet ur naveln kanske.

Helgen var lugn och skön hemma med lite melodifestival, bandy och datafixande. Varje år när det är Melodifestivalen brukar vi ha en lite tävling om vem som kan tippa rätt på flest artister som hamnar på vilken plats. Vem tror du hade flest poäng i lördags?! Jag så klart!

Nää dags att göra sig i ordning för en dag på jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela