Therese

Så här ser jag på saken

Onsdag

Publicerad 2012-02-22 22:51:59 i Allmänt,

Dagarna bara flyger förbi när jag i stort sett, känns det som, ägnar i stort sett hela min vakna tid på jobbet. Så fort vi kommer hem från jobbet försöker vi göra så mycket som möjligt här i kaoset. Det stor kartonger och saker överallt men snart är allting klart och förhoppningsvis så blir det bra. Jag är i alla fall en jävel på att bygga Ikea möbler, visserligen har jag vetat det innan. Imorgon ringer alarmet alldeles för tidigt men jag ska inte klaga då jag slutar kl 15 vilket gör att jag har hela dagen och kvällen att ta det lugnt och skönt ; läs, stöka runt. Det ska bli galrt skönt! Nu ska tänderna borstas och sen är det dags att krypa ner och sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela