Therese

Så här ser jag på saken

Söndag

Publicerad 2012-02-12 18:44:13 i Allmänt,

Veckans sista dag bjöd på strålande vackert väder. Självklart drog jag nitlotten och fick spendera dagen på jobbet, istället. Där det var allt annat än drag, kan jag meddela. Jag gissar att de flesta var ute och åkte skidor, skridskor eller tog en promenad i det sköna vädret vem vill åka till en bygghandel då liksom. Men som tur var fick jag njuta av solen de få minuter som jag var ute och kollade vad folk hade i bilarna.

Just nu sitter jag och förbereder saker till morgondagens Måndagschill, om jag ska vara ärlig blev jag precis klar. Det är faktiskt riktigt skönt att ha det klart så man slipper göra allt imorgon. Hjärtat håller just nu på och stökar i köket, dags för lite middag bestående av tacogratäng Riktigt mumsigt! Ska nog passa på att hoppa in i duschen nu medan han håller på med det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela