Therese

Så här ser jag på saken

Tisdag

Publicerad 2012-02-28 11:25:57 i Allmänt,

Sitter är i soffan med datorn i knät och en chokladkaka bredvid mig, går alltså ingen som helst nöd på mig som du hör. Vaknade utvilad imorse strax innan kl 10. Den nya sängen är alldeles för skön på morgonen, man vill verkligen inte gå upp ur den, det är väl både positivt och negativt antar jag. Men något som inte är så positivt är den här snön som kom, vilket bakslag på våren som var påväg. Freddan gick upp tidigt imorse för att gå till jobbet, jag vaknar som vanligt av alarmet. När han kommer ut i köket säger han bara shit vad med snö eller något liknande. Jag är ganska van att höra såna kommentarer så den här gången trodde jag inte honom. Så jag blev tvungen att linda in mig i täcket och tassa ut till köket och möts av synen en decimeter nysnö. Jippie vad roligt med all den is som nu finns under snötäcket.

Lovade ju igår en bild på mina nya pjucks som tillkommit i in skosamling. Blev ett par vita tygskor den här gången, kanske inte alls så praktiskt med tanke på hur geggigt det kan vara. Men ack så snygga så jag inte kunde motstå de när de stod på hyllan.

Nä nu börjar det bli dags att kanske börja tänka på någon lunch. Klockan två är det slut på friden och dags för jobb igen. Bara den här veckan kvar nu med jobbande i stortsett varje dag, sen är det tillbaka på det normala något pass i veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela