Therese

Så här ser jag på saken

Måndag

Publicerad 2012-01-30 11:32:00 i Allmänt,

Ny vecka och nya möjligheter som man brukar säga. Sitter just nu på radion och förbereder dagens program tillsammans med Fencke, alltid lika roligt. Måndagar måste nästan vara den bästa dagen i veckan eftersom att det är Måndagchill, något som man alltid ser fram emot när programmet är över varje måndag kl 14.00.

Något som däremot va mindre roligt var att mitt Upptåg från Väsby va inställt imorse, så jag blev tvungen att ta det som gick en halvtimme senare, vilket betyder att jag hade kunnat sovit en halvtimme längre! Men sånt är livet.

Nu måste jag sätta mig ner och skriva ner allting på papper som jag så fint satt och skrev igår eftersom att skrivaren på radion strejkar!
Kul jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela