Therese

Så här ser jag på saken

Onsdag

Publicerad 2012-01-25 12:36:56 i Allmänt,

Jaa då kör vi igen då, efter några månaders tystnad. Vi gör en snabb update på vad som händer i mitt lilla liv. Jag sliter fortfarande i kassan och ute på mätplatsen på Byggmax och är vid några enstaka tillfällen och jobbar på Ultuna, restaurangen, senast igår faktiskt. Jag spenderar mer tid i Upplands Väsby än hemma hos mamma och pappa. Anledningen stavas en helt underbar kille som fångat mitt hjärta! Jag och Fencke håller fortfarande på med Måndagschill och det är fortfarande lika roligt som när vi började om inte roligare. Jag är fortfarande lika skogalen och vill helst av allt ha ett par nya skor till min samling.

Så en liten update, jag tror nog att allt är som det var innan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela