Therese

Så här ser jag på saken

Torsdag

Publicerad 2012-01-26 12:19:35 i Allmänt,

Vaknade kvart över 10 idag, riktigt skönt med lite sovmorgon. Men jag vet inte riktigt vad som hänt med mig. Jag har varit ruskigt trött de senaste dagarna. I tisdagskväll höll jag på att somna redan kl 21 framför tvn. Igår morse när Freddans alarm ringde på mobilen alldeles för tidigt, för mig, somnade jag otroligt nog ifrån det och vaknade då han stängde av den snoozen efter ett X antal alarm. Riktigt så brukar det inte vara utan jag är den som vaknar vid första alarmet och sen ligger jag vaken och somnar inte om fören han har gått ut genom dörren för att gå till jobbet. Men det kanske har något med vädret att göra eftersom jag är så trött.

Har i alla falla haft en lugn och ledig vecka. I måndags var det Måndagschill och i tisdags blev det lite jobb på Ultuna. Imorgon blir det en tur in till Stockholm för att kolla på lite smått och gott och till helgen blir det lite jobb igen. Skönt att ha en skapligt lugn vecka.

Nää dags att äta lite lunch och sen platta håret, har insett att jag aldrig skulle klara mig utan min alldeles för underbara plattång. Sen är det bara att vänta tills att Freddan kommer hem från jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela